Les negociacions no poden entrar en via morta per ànsies de poder partidistes.

L’Alcúdia de Crespins. 11.06.2019. El 26 de maig el nostre poble va parlar clar donant la majoria dels regidors als partits progressistes de l’Alcúdia de Crespins. També va deixar clar que havíem de buscar un enteniment en no donar la majoria absoluta a ningú i en repetir el mateix equilibri de regidors que en 2015. Des d’eixe dia Compromís per l’Alcúdia de Crespins s’ha esforçat en consolidar i donar continuïtat a una coalició de govern que ha donat bons fruits els darrers quatre anys. Lamentablement estem comprovant que altres estan més preocupats pel poder i per imposar la seua voluntat que per una veritable negociació.

Lamentem no poder donar bones notícies a dia de hui. Hem fet propostes constructives que es rebutgen sistemàticament des de l’altre partit que tindria que conformar govern amb nosaltres. Un partit que s’està intentant atorgar els poders d’una majoria absoluta que ni de lluny li han donat les urnes. Esperem que impere la cordura i que en breu es puguen reprendre les negociacions amb un talant més adequat. El nostre poble no pot ser moneda de canvi al servei d’interessos partidistes.