Àngels Perales Terol.

ANGELS_AMB_LOGO
Sóc Àngels Perales Terol, molts em conegueu per haver sigut mestra ací al poble durant molts anys, on junt a la meua família he mostrat el meu compromís amb la
millora i el benestar de tots. Ara he decidit presentar la meua candidatura a les llistes de municipals perquè crec que ha arribat el moment de fer un nou esforç per a que el nostre poble avance de veritat.

Carlos Cabello Franco.

CARLOS CABELLO FRANCO_AMB_LOGOSóc Carlos Cabello Franco, diplomat en ciències empresarials i tècnic de so. Em presente perquè crec que cal treballar molt pel nostre poble. Ens cal recuperar l’agricultura i la indústria que ens van fer un poble pròsper on tots teníem treball. També crec que el comerç local es mereix tot el nostre recolzament i que no podem deixar de banda altres coses com la cultura o el medi ambient. A l’ajuntament treballaré incansablement per a que tots millorem i que ningú tinga que emigrar del nostre poble per a guanyar-se la vida.

Jordi Caparrós Gutierrez.

JORDI CAPARROS_AMB_LOGOSóc Jordi Caparrós Gutiérrez, em presente a les Primàries de Compromís per l’Alcúdia de Crespins. Em presente perquè crec en fer una nova política, participativa, per a tota la societat, feta des de baix i sense interessos personalistes, que ajude a les persones i siga per a les persones. Sóc un lluitador d’allò que és públic. Estic contra el bipartidisme que ha trencat al nostre territori i al nostre poble. Per una política valenciana, actual i per al nostre poble. PER UN POBLE PARTICIPATIU I LLUITADOR.

Natividad Ibáñez Perales.

NATI_2Sóc Nati Ibañez Perales, treballe d’administrativa i des de fa anys participe activament a Compromís per tal de millorar el nostre poble. Em presente a les primàries perquè crec que hem de treballar per un poble millor, en que la gent tinga treball i l’ajuntament puga ajudar a totes les persones que ho necessiten

Pedro García León.

PEDRO_GARCIA_AMB_LOGOEl meu nom és Pedro García León, Regidor i Portaveu del Grup Municipal Compromís per l’Alcúdia de Crespins, cosa que em satisfà enormement. Ferroviari de professió, treballe a Adif. El meu Compromís cívic el vaig encetar a l’AMPA del col·legi públic del poble . Soc membre de la Junta Directiva de l’Associació Cultural “La Garrofera”, on mire de donar suport a la nostra Cultura i al nostre entorn en les diverses activitats que l’entitat organitza.

Pepe Garrigós Gallego.

PEPESóc Pepe Garrigós i em presente a les Primàries de Compromís per a les eleccions Municipals del nostre poble L’Alcúdia de Crespins. En primer lloc vull encoratjar-vos a participar en aquest exercici d’obertura democràtica. Un exercici que situa Compromís al capdavant d’un procés imparable: el del CANVI. Em presente per reviscolar el poble amb treball i il·lusió, amb l’ajuda de totes i tots, per omplir els carrers de justícia i tornar la dignitat i l’alegria als nostres barris. Per un Poble Viu!

Toni Beltrán Sancarlos.

TONI BELTRAN_AMB_LOGOHola sóc Toni Beltran Sancarlos, ara soc jubilat però ja he sigut regidor anteriorment. Sóc un enamorat del nostre poble i la nostra cultura i em compromet a treballar per a que tots tinguem un futur. És el moment que tots junts ens alcem i comencem a treballar per un futur que ens estan furtant.