Aquest mes de febrer s’haurà de fer front al tercer pagament de 432.000 € per l’expropiació de 12 fanecades de tarongers, uns pagaments que es repetiran altres 7 vegades.

l’Alcúdia de Crespins. 14.02.2019. El col·lectiu de Compromís per l’Alcúdia de Crespins lamenta la frivolitat de Javier Sicluna i el PP local que amb les seues errades han castigat a tot un poble. Per tercer any consecutiu aquest mes de febrer hem satisfet 432.000 € per l’expropiació d’un terreny de 12 fanecades a la zona del Riu Nou, un bancal que acabarà per costar més de 4 milions d’euros a la ciutadania del nostre poble. Una situació causada per la mala gestió del govern local del Partit Popular liderat per Javier Sicluna que amb la seua incompetència i abandonament va causar que un problema amb solucions i possibilitat de negociació es convertira en una sentència que pesa com una llosa sobre l’economia local.

En aquest sentit el nostre company Pepe Garrigós, alcalde i candidat a l’alcaldia ha declarat: “432.000 €  cada any en un poble que té poc més de 3 milions de pressupost són massa diners, són un pes mort brutal que acaba repercutint sobre la qualitat de vida de la ciutadania. Durant els primers anys de legislatura van treballar molt dur per fer un matalàs financer que permetera pagar els primers anys amb una certa comoditat, però els recursos són els que són i qualsevol imprevist o errada pot tenir conseqüències molt greus per al nostre poble. No és just que més de 5.000 persones hagen de viure amb aquesta amenaça constant.

Des de l’executiva local s’ha indicat al respecte que “sabem que no serà així, però Sicluna i els seus companys haurien de donar explicacions, demanar excuses i òbviament pagar les responsabilitats polítiques de les seues errades. És molt dur veure com els nostres companys a l’ajuntament han de lidiar cada dia amb un problema molt greu causat per altres i encara ens sembla més dur que tot un poble pague perquè Sicluna va ser incapaç de sentar-se a parlar amb el propietari i buscar una solució o, al menys, pagar un equip tècnic que fora capaç de fer front a la demanda. Si Sicluna no haguera firmat l’expropiació i haguera negociat bé les coses serien molt diferents per al nostre poble a hores d’ara. No podem permetre que els responsables d’aquesta situació tornen al govern del nostre poble.