Contràriament al que va dir en deixar l’alcaldia, Javier Sicluna va deixar la caixa buida i plena de forats: Deutes amb empreses, deutes amb la diputació, deutes amb la Generalitat i una sentència de més de 4 milions d’euros que va amagar durant anys al poble. Per això volem reivindicar la figura del nostre company Pepe Garrigós que durant dos anys com a regidor d’hisenda ha fet un gran treball pagant el que es devia i aconseguint els recursos necessaris per a la millora dels serveis que presta l’ajuntament. Un bon treball que ha continuat en passar a ser alcalde en juny de 2017 i quan va cedir la regidoria a Roberto Granero. Ambdós són la prova vivent que un govern de progrés pot millorar la vida de les persones i l’economia del poble.

Aquests deutes són una pesada càrrega, però tenen un responsable ben clar en la seua major part: El Sr. Javier Sicluna que ens va endeutar amb la diputació per tal de pagar els deliris d’Alfonso Rus. Un alcalde que, a més a més, va gestionar tan malament un conflicte urbanístic amb un veí que va finalitzar amb una sentència per la que pagarem 4,5 milions d’euros per un bancal de 10 fanecades de tarongers. Una sentència que ens va amagar, imaginem que per vergonya, i que no es va descobrir fins passades les eleccions de 2011. D’haver-se sabut igual els resultats no haurien sigut els mateixos i el Sr. Sicluna ja portaria alguns anys més a l’oposició.

Trobem que el govern actual del nostre poble és ben diferent: Rigorós amb els diners de tots, dedicant els diners a millorar la vida de les persones, transparent amb els seus comptes i amb les seues decisions… Un canvi positiu que millora les perspectives del nostre poble i que encara podria ser millor si es patira una herència tan amarga com la de Sicluna.