Aprofita el PP un espai i un temps pagat per tots per tal d’intentar guanyar vots?

Fa temps que rebem al nostre col·lectiu diverses queixes de persones que no estan satisfetes amb el tractament que reben quan visiten un dels consultoris mèdics del nostre poble.  Ens comenten aquestes persones que durant les seues consultes són adoctrinades amb les teories més ràncies del Partit Popular; el que els causa malestar i, al cas d’algunes persones majors, por per si portar la contrària pot acabar significant rebre una pitjor atenció.

No és la primera vegada que aquest consultori, que paguem entre totes i tots, s’intenta utilitzar com una ferramenta electoral del Partit Popular i al servici dels seus interessos més lamentables. No fa molt que vam haver d’informar a les autoritats sanitàries que allà s’estava penjant publicitat del Partit Popular en un incompliment flagrant de les normes més bàsiques de la normalitat  i convivència democràtiques. Estem valorant si aquestes queixes veïnals són suficient com per a mamprendre algun tipus d’actuació legal, però en tot cas animarem a les persones afectades a que mostren el seu descontent davant les autoritats oportunes per tal que aquesta situació no es torne a repetir.

De ser certes les afirmacions d’aquests persones, de les que pel moment no tenim motiu per a dubtar, s’estaria produint una doble il·legalitat. D’una banda no s’estarien respectant els drets del pacient ni complint els deures associats a la professió mèdica. De l’altra s’estaria aprofitant un lloc i un temps pagat per la ciutadania per a interessos personals i partidistes. Si aquesta és l’ètica del Partit Popular al nostre poble, és impossible comptar amb ells a les institucions: La ciutadania i els seus representants no poden ser refugi de persones que corrompen i embruten les normes bàsiques de la democràcia i la decència. Els professionals sanitaris cobren per ajudar a les persones no per fer propaganda del partit més corrupte de la història de la nostra democràcia.