Hui és el dia mundial de l’assistència humanitària i no volem deixar de fer un reconeixement als voluntaris del banc d’aliments, de Compartim i de Càritas que estan ajudant molt a gent del nostre poble que passa per un moment complicat.

Creguem també que és de justícia defendre hui als voluntaris del banc d’Aliments que estan donant el seu temps i esforç perquè saben que l’ajuntament té uns recursos molt limitats i d’esta forma els treballadors de la brigada poden fer altres treballs en benefici de tots.

Ens sembla lamentable que el Partit Popular, després de 8 anys de govern a l’ajuntament i més de 20 a la Generalitat, i per tant responsable de la mala situació econòmica municipal i de la falta de treball al nostre poble, ataque a unes persones que estan ajudant a resoldre el mal que el propi PP va causar.

Ens hem trobat un ajuntament sense recursos i, per exemple, amb un banc d’aliments sense una nevera que funcionara. El treball dels voluntaris ha servit per a que a hores d’ara el banc d’aliments tinga una nevera que funcione i per a que els aliments arriben, es guarden i es repartisquen sense incidents mentre els treballadors de l’ajuntament es dediquen poc a poc a arreglar els carrers i poble abandonats que ens va deixar Sicluna i a recuperar la qualitat de vida que tots ens mereixem.

El Partit Popular confon la crítica democràtica amb l’atac personal. Sempre ho ha fet i esta vegada ha errat per partida doble: Atacant on no toca i a qui no toca. Atacar als voluntaris del banc d’aliments és el darrer símptoma d’una mentalitat i unes formes de fer que ja fa anys que, per sort, es van acabar al nostre estat.