Compromís i PSPV-PSOE avancen a bon ritme en la proposta de pacte de govern.

Les comissions negociadores designades pels nostres col·lectius continuen a bon ritme amb les reunions per a intentar conformar un pacte de progrés per al nostre poble. Després d’haver consensuat un programa conjunt que recull les aspiracions dels dos col·lectius i les línies directrius dels dos programes que van recolzar les persones que ens han votat; vam començar a treballar en dissenyar l’equip de govern necessari per a dur-ho terme.

Es tracta d’un projecte il·lusionant en el que s’han acordat ja quines són les regidories i càrrecs que caldran per a executar un programa que traurà al nostre poble de la greu situació en la que es troba. Unes actuacions centrades en la qualitat de vida i benestar de les persones a partir d’uns serveis públics adequats i de les actuacions necessàries per a que en el nostre poble torne a haver treball millorant l’economia local i altres aspectes.

Esperem tancar en els propers dies els punts que queden per debatre damunt la taula i poder donar bones notícies a la gent del nostre poble. Seguirem informant.

Pel Col·lectiu Compromís per L’Alcúdia de Crespins: Xavier Delgado Franco (Portaveu local)

Pel PSPV-PSOE de L’Alcúdia de Crespins: Roberto Granero Martín (Secretari General)