El nostre poble es troba a una situació molt delicada. Després d’anys de polítiques errades i desencerts, alguns el donen per mort, però nosaltres #ambValentia com diu el nostre lema de partit creiem que ha arribat el moment d’un canvi. Un programa que regenere l’Alcúdia de Crespins en tots els nivells: L’econòmic, el social, l’ambiental, l’administratiu i el polític. Un projecte que mostra la nostra confiança en vosaltres, perquè des del govern vos farem protagonistes d’un canvi que ja no pot demorar-se més.

Hem agrupat les nostres propostes en set eixos d’acció, perquè siga més fàcil comprendre què és el que volem fer i com transformarem el nostre poble, perquè en el futur tots gaudim d’una vida digna i del benestar que mereixem:

1. Promoció econòmica i desenvolupament local.

2. Millora ambiental i de l’entorn.

3. Política educativa i cultural.

4. Polítiques socials i de millora de la qualitat de vida.

5. Urbanisme i infraestructures.

6. Política i mesures fiscals.

7. Compromisos ètics i millora de la vida política local.

Un programa que s’ha fet amb aportacions de membres del nostre col·lectiu, però també de ciutadans que ens han traslladat les seues demandes. Uns ciutadans que han triat també en un procés de primàries obertes en quin lloc de la llista anaven les persones que havien indicat que volien formar part de la candidatura. Tant el programa, com la nostra llista tenen una profunda arrel democràtica, perquè han eixit de les persones i són per a les persones. Este programa serà la base de la nostra acció de govern i el nostre objectiu com a col·lectiu i grup municipal serà portar-lo endavant en la seua totalitat durant la propera legislatura.

Un treball que pensem fer continuant rebent aportacions de tots, tant de la resta de grups municipals, com dels ciutadans, als quals donarem el protagonisme que es mereixen per mitjà del Consell de Participació i altres instruments disponibles. Sereu consultats en com gastar els diners públics i podreu triar el model de poble que voleu per al vostre futur, no sols aportant idees, també decidint i participant a totes les qüestions importants del poble, perquè hi ha qüestions tan importants que han de tenir un consens general o majoritari.

#AmbValentia farem tots junts un poble millor. Ha arribat el moment d’un canvi.

Fes click sobre este enllaç per a descarregar el nostre programa.

PROGRAMA MUNICIPAL ALCUDIA DE CRESPINS 2015 COMPROMÍS DEF